09 April 2013

Aras 42






syukur kepada Allah kerana meminjamkan usia aku sehingga ke angka 42


di sepanjang meniti usia sehingga ke 42 aku dilimpahkan dengan rahmat, kejayaan, kemewahan, kegembiraan, kesihatan dan kebaikan dari kurniaan Mu Ya Allah...syukur



di usia ini aku dikelilingi oleh keluarga tersayang : isteri dan anak anak serta  ibubapa juga adik adik.....disaat aku hampir jatuh tersungkur...tangan-tangan inilah yang menarik aku kembali berdiri gagah...syukur



menyambut usia ini aku berada jauh diutara...berbekalkan tiupan semangat...sokongan...dan dorongan dari keluarga dan ibubapa...aku mengutip ilmu untuk berjaya





tepat jam 12...aku dihubungi oleh anak sulung...mengucap selamat kepada aku...alhamdullilah...Allah telah memberikan aku dengan anak anak yang penyayang...mudah mudahan mereka menjadi insan soleh dan solehah

mudah mudahan di usia ini aku menjadi insan yang berjuang di jalan Allah...menjadi anak yang selalu mendoakan kesejahteraan kepada kedua orang tuaku...menjadi suami yang penyayang kepada isteriku...menjadi bapa yang terbaik kepada anak anakku...membimbing mereka ke arah kebaikan dunia dan akhirat...menjadi abang yang sentiasa bersama adik adikku...berkongsi suka dan duka







No comments:

Post a Comment