28 March 2013

EDC UUM: 2nd Week Progress


generate posting by schedule

aku masih lagi berkampung di EDC UUM.....kini minggu ke 2....class bermula 8.30 pagi dan  kadang - kadang berakhir 10.30 malam....walaupun agak penat.....dengan bersandarkan semangat rakan rakan.....kepenatan dan kesukaran dapat diatasi

dalam minggu ke 2.....sebahagian peserta yang terlibat dengan research engineering & science.... diminta membentangkan research masing-masing.....dan...syukur alhamdullilah.....aku telah berjaya membentangkan research aku

memulakan bicara aku meminjam kata-kata dari FakirFikir
‘'My first language is Thai, Malay is my second language, and English is only my third language. So, if you can understand Avatar language, you can understand my language too"

bagi aku.....kata kata ini sebagai penyelamat sewaktu pembentangan.....jika grammar lintang pukang.....masih lagi dapat di terima audience.....jika yakin.....cubalah.....feedback dari audience.....semuanya OK


kredit kepada Mohd Zaidi kerana berkongsi gambar di FB

No comments:

Post a Comment