03 February 2016

doakan untuk saya


“ya Tuhan ku….sesungguhnya aku ditimpa penyakit…..maka Engkaulah Ya Allah yang maha mengasihaniku….dan merahmati ku”

ini adalah potongan ayat dari doa Nabi Ayub kepada Allah – mohon di sembuhkan penyakit

dan saya kini juga di timpa penyakit

saya di serang minor stroke – sebelah kiri

hampir satu minggu – pergerakan saya agak terbatas

hampir satu minggu juga saya tidak dapat meneruskan kerja belajar saya seperti biasa

saya tidak minta sebegini – tapi Allah yang maha mengetahui – pasti ada kebaikan disebaliknya – kerana Allah tidak menjadikan sesuatu tanpa kebaikan – pastinya dosa dosa saya sedang diampuni Allah dengan musibah ini - InShaaAllah

tika pergerakan saya terbatas - saya sentiasa membaca doa ini – semoga saya beristiqomah

saya juga sedang berusaha berubat


mudah mudahan Allah memberi penyembuhan kepada saya untuk saya meneruskan kerjabelajar saya yang tinggal beberapa peratus sahaja untuk di selesaikan

mohon doakan untuk saya

No comments:

Post a Comment