22 July 2014

Dah setahun rupanya!!


previous posting: http://mulutmanishatibaik.blogspot.com/2013/07/ini-yang-terbaik.html



22/7/2014 - genap setahun aku tidak jadi fly ke Aussie - dan - sepanjang tempoh itu - banyak perkara yang terjadi tidak jadi ke Aussie - satu rahmat kepada aku - aku masih dikelilingi oleh sanak saudara dan sahabat handai - susah senang di tempat sendiri


tidak jadi ke Aussie - meletakkan aku kembali ke Uni lama - UniMAP - dikelilingi lecturer yang pernah aku kenali - dan - memudahkan kerja belajar


tidak jadi ke Aussie - tetap menyebabkan aku sibuk dengan kerja belajar - yang paling penting - research yang dirancang untuk pengajian di Aussie tetap diteruskan di Malaysia


paling - paling - paling - penting - tidak jadi ke Aussie - pengajian anak anak terancang dengan jayanya


Along - berjaya dengan cemerlang di dalam PMR 2013

Angah - menunjuk peningkatan drastik dalam peperiksaan Ting 2 berbanding Ting 1

Achik - berjaya memperolehi tempat PERTAMA bagi keseluruhan pelajar Tahun 3 sekolahnya - Al Quran pun dah hampir nak tamat

Edel - pengajiannya semakin cemerlang - walau tidak memperolehi tempat pertama (just top 5)- tetapi keputusan peperiksaan Tahun 1 - mengejutkan kami sekeluarga - kerana Edel bukannya kaki study - banyak main

Afif - kecil lagi - baru nak masuk 2 tahun 

Aku - dah present dua working paper - proposal defense pun dah lepas - materials pun dah ada - In Shaa Allah - lepas raya nanti akan bermula dengan samples fabrication dan pilot test

Wife - makin bertambah lemak!!


tidak jadi ke Aussie - bukan penamat untuk aku mengejar kejayaan

No comments:

Post a Comment