09 September 2016

3 plus 1




Padan muka – cukup cukup padan muka

Kenapa ya !!! – semuanya kerana 3 plus 1

3 plus 1 – inilah yang saya simpan di dalam fikiran dari awal memulakan pengajian

3 plus 1 cukup sinomin bukan sahaja kepada saya - tetapi kepada rakan rakan yang lain

Jika ada kesempatan bertemu diruang maya – selain bertanya khabar – topik bila dapat diselesaikan pengajian juga dibualkan – dan – apa yang keluar pastinya ayat talian hayat ini

Usah risau – kita umur dah meningkat – mana mungkin dapat selesaikan pengajian seperti anak muda di usia 20 an
Usah risau – kita ada plus 1

Plus 1 – bermakna ada lagi 1 tahun cuti bergaji yang diberikan oleh pihak penaja untuk meneruskan pengajian

Tapi itu semua tinggal igauan

Bermula Jan 2016 – tiada lagi plus 1 - atau - tambahan 6 bulan untuk saya dan rakan seangkatan

Itu telah ditetapkan oleh pihak penaja

Berjaya atau tidak pengajian – semuanya kena kembali bekerja

Maka

Terkial kiallah saya dan pastinya rakan rakan yang lain juga menyudahkan penulisan di dalam chapter 4

Bagi saya – plus 1 telah saya masuk kan kedalam minda sebagai menyudahkan untuk chapter 4

Bilamana masuk bekerja – pastilah konsentrasi untuk kerja kerja belajar terganggu sedikit sebanyak

Dalam minda sebelum ini - plus 1 adalah penyelamat saya untuk terus bersantai santai

Tapi kini – betul betul padan muka

Padan muka sendiri - Oh ya - saya akan mula bekerja pada 21 Okt 2016 nanti

No comments:

Post a Comment