07 October 2012

2/10/2012: SYUKUR 2


2/10/2012: KENANGAN HINGGA HUJUNG USIA
Syukur ke hadrat Allah diatas rahmat Nya..
tarikh 2/10/2012..pasti akan aku kenang dan tersemat di dairi hidup aku sehingga kehujung nyawa...tarikh yang memberi khabar gembira yang berganda...
....dalam masa 24 jam aku menerima 3 berita yang mengembirakan aku ...


sambungan:  syukur 2

aku masih di lobby hospital...
jam 5.03 ptg
sms dari adik aku...
permohonan en fizam dan berjaya...tawaran biasiswa ke luar negara...kecuali UK..





alhamdullilah..akhirnya Allah memperkenankan doa aku...hajat untuk mendapat biasiswa telah dikabulkan...tapi mengapa perlu ke luar negara?...seingat aku...aku buat permohonan hanya untuk biasiswa dalam negara...
aku dah pun mula pengajian phd aku pada bulan april (perbelanjaan sendiri)...permohonan untuk biasiswa pada jun dan temuduga pada julai...so mana ada aku mohon untuk ke luar negara...
aduh!!! satu masalah pulak...gembira bercampur keliru...
jika aku menerima...maka apa yang aku buat untuk phd aku selama ini tak berguna satu apa pun....jika menolak...peluang hanya datang sekali seumur hidup....apa apa pun nak kena buat keputusan yang terbaik...nak kena bincang dengan keluarga...abah dan juga mama...

sehingga ke hari ini .... masih tiada jawapan pemilihan.....



No comments:

Post a Comment